tisdag 15 september 2015

Sentimental

Har smsat lite med Patric ikväll."Pratade" om graviditet.  Letade fram en bild från när jag var gravid. Åh jäklar vad stor jag var. Hade glömt. Typ sprickfärdig 
Det här är dagen innan Emma tittade ut:

Tänk vad man glömmer snabbt. 
Och fortfarande är det så fascinerande att tänka på att det faktiskt ligger ett litet barn i den magen. Lilla Emma ❤️

Tittade på "gamla" bilder. Inser att tiden går snabbt. Alldeles för snabbt. 
Blev lite sentimental.










Och här är jag som liten 


Lik mamma men söt ändå hihi

Emma och jag har haft en mysig kväll. 
En kompis kom hit en stund och Emma och hon byggde koja. När kompisen hade gått hem åt vi middag. 
Vi började läsa på en bok Emma lånade på bibblan idag. Varulven. 
Den var lite läskig, men bra. 

Emma har gjort läsläxan. Och vi har kollat lite på tv. 

Just nu ösregnar det och åskar ute. 
Jag sitter nerkrupen under filten. Massa tända ljus. Är trött ( nähe, ovanligt??!!) och frusen. Förkyld. Slötittar på fotbollen. 
Snart sängen. 

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar