måndag 14 september 2015

Piiiiinsamt

Sitter och tittar på Nyhetsmorgon. Blev precis reklam. Har ni sett den med Rickard Sjöberg, postkod,när han spelar (försöker) nån "sexig" kille? Och säger typ Grrrrr, come on baby. 
Åååå jag dör. Pinsamt. Jag ville nästan sjunka genom jorden när jag såg det. 
Inte ett dugg upphetsande. Bara generade. 

Vaknade med lite halsont. Inte farligt alls men förmodligen nåt på G
Vilar från träning. 
Ska bara ta en liten pw idag. 

Emma är inte helt 100 än efter sin pärs förra veckan. Fortfarande hostig, hes och lite rosslig. 
Men hon är inte sjuk annars eller har feber eller så. 
Bara en envis hosta. 

Hörde precis om 20 flyktingbarn som anlände till Malmö och skulle ha körts till ett boende, men som aldrig kom fram. Spårlöst försvunna. Läskigt. Ber innerligt att dom inte råkar ut för människor som utnyttjar och behandlar dom illa.

Läkarbesök och tapetinköp på schemat idag. 
Idag får jag även veta om jag ska vara kvar här i Lindsdal att jobba eller om det blir någon annanstans. Spännande!

Måndag och en helt ny vecka. Hoppas på en fantastisk bra vecka. 
Kämpa ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar