onsdag 2 september 2015

Bananpannkaka

Jäklar vad gott det är. Har helt glömt bort varför jag åt mig trött på det. Åt det i princip varje dag ett tag. Men nu var det ett tag sedan. Fantastiskt gott. 
Sitter och kollar på Vardagspuls och fikar lite
Bananpannkaka stekt i kokosolja. Lite nötchokladkvarg med nötter, hallon och kokos till. Mums. 

Emma har haft en kompis här som följde med hem efter skolan. 
Dom har lekt jättebra. 

Jag satt på inglasade altanen och läste lite förut. 
Älskar altanen. Det är det med huset som jag älskar mest. Och den dagen vi säljer kommer jag sakna det "rummet" enormt mycket. 
Varje år när vintern kommer ångrar jag att jag inte satt mer på inglasade när det väl gick. Men i år ska jag njuta in i det sista. Och sitta där så mycket jag kan under sensommaren och hösten. 
Tills det blir för kallt helt enkelt. 







Idag har jag jobbat.  Sov en stund även idag efter jobbet. Tröttkeps. Varit på gymmet. Gjort balansövningar och satt en stund i massagestolen. 

Ikväll blir det en kväll i fåtöljen framför tvn. Har varken lust eller ork för nåt annat. 

Imorgon jobb igen. Sen softa några timmar innan Emma ska till simskolan. Funderar på om jag oxå ska passa på att bada och simma lite när vi ändå är där 

Snart helg...igen. 
Nu är man tillbaka i vardagen och då är det i princip måndag eller fredag hela tiden. 
Går det i det här tempot så lär det snart vara dax att åka till Thailand. Tjohoooo. ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar