måndag 14 september 2015

Hörapparat

Idag har jag varit på ÖNH. Kollat öra, balans, tagit blodprover osv. 
Tyvärr så såg trumhinnan inte ut som den borde så jag fick några droppar till örat. Hoppas hoppas hoppas den läker tills jag ska flyga. 
Ska tillbaka på onsdag och ta ett sista hörseltest för att fastställa att jag är döv på ena örat. 
Pratades idag om att jag ev kunde få nån hörapparat som kan fånga upp ljud eller hur det nu var. Fattade inte riktigt. 

Innan vi åkte till sjukhuset gick jag en mini pw på 3 km
Och efter sjukhuset åt vi lunch på Koppalas. 
Och sen köpte vi tapeter på Bauhaus. 

Hem och vilade. 
Emma följde med en kompis hem efter skolan och jag åkte till gymmet. Kände mig pigg och kände inte alls av halsen. 

Hämtade Emma. Hem och lagade mat. Har tvättat lite. Slappat framför Vardagspuls med kaffe och chokladboll. 

Nu ska jag läsa för Emma. På föräldrarmötet sa dom att det var viktigt att läsa för sitt barn. Det har vi alltid gjort för Emma. Och gör med glädje. Mysig stund. 
Sen blir det en lugn kväll för mig. 

Imorgon är det jobb, rysligt tidigt , igen. 

Jag har köpt ett par byxor som är utsvängda nertill.
Lite ovant men jag älskar dom. 
Det blir att behålla dom! 

När jag rensade i källaren hittade jag ett par utsvängda byxor som jag hade långt innan Micke och jag träffades.  Alltså över 10 år gamla. Men jag kunde ha dom. Och gillade faktiskt dom. Lite för mycket utsvängda bara tror jag. Dom nya jag har köpt är alldeles lagom. 

-70 talet ringde och ville ha tillbaka sina byxor sa Patric när han såg dom 
Hahaha

Som sagt, imorgon jobb. Sen ska jag baka 
och beta av saker på to do-listan här hemma. 
Jag får inget vettigt gjort!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar