fredag 4 september 2015

Slutet

Inatt blev det inte många timmars sömn. 
Åska, dunder och brak som höll mig vaken. 
Sen kom en ledsen Emma in och väckte oss. Ont i örat. 
Lite smärtstillande och så somnade hon om. Inte jag. 
Jag låg och stirrade i taket länge. När kl var 05.10 så tänkte jag gå upp. Men jag somnade om ändå fast när klockan ringde var jag som en zombie. 

Emma hade inte ont i örat när hon vaknade. Inget kladd i örat. Ingen feber. 
Så hon fick gå till skolan. Misstänker att det blev av badandet och allt dykande igår. Så var det för Patric när han var liten. Och en hel del öroninflammationer på det så han fick plaströr. 

Lämnade Emma i skolan. 
Vidare till gymmet. Kondition, mage och balans på schemat. 
Hem och slappade. Rullade ner, kröp ner under filten och såg en Johan Falk film, Slutet. 
Alltså Johan Fall, hur bra är inte dom filmerna.  Har alltid älskat Beck. Men det här är mycket bättre. 
Men var det verkligen sista nu?
Vill se mer ju. Fler Johan Falk-filmer åt folket, tack. 

Har gått en pw. Skönt att gå när man är orolig och har mycket som gnager i huvudet. 
Micke har klippt gräs och jag har suttit ute i solen en stund. 

Emma tog med en kompis hem från skolan. Mycket lek o bus i källaren nu. Härliga skratt och fnitter.  

Jag ska ta ett värmande bad. Känner att min kropp behöver det. 

Ha en skön helg. Vi är lediga och helgen är oplanerad. Magiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar