lördag 26 september 2015

Egoboost

Känns förbaskat skönt när jag får både mail och sms om att krönikan var bra. 
Extra kul att läsare jag inte känner ta sig tid att maila och säga det. 
Det stärker mitt självförtroende och jag blir extra taggad att skriva mer. 

Emma o jag har haft sovmorgon. Micke golfar. 
Igår hade vi en mysig tjejkväll 
Hämtade pizza och drack Cola ur vinglas. Sen svullade vi med glass och chips. 


Sen sov Emma över. Vi kallar det så när vi lägger oss tillsammans och hon sover i vår säng, emellan oss. 
Kan vara mysigt någon gång ibland. Men jäklar vad hon bökar. Pjuuh!
Men vi tog sovmorgon idag iaf. Skönt. 

Nu sitter hon och ritar och designar. 

Jag har softat. 
Snart mot dans. Sen kalas 

Resten av lördagen blir lugn. Älskar lugna helger ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar