torsdag 24 september 2015

Stolt mamma

I går var jag på stan med en vän. Fikade, satt på en uteservering i det sköna vädret och så tittade vi lite i butiker. 

Sen var Micke och jag på utvecklingssamtal i skolan. Allt funkar super och Emma fick beröm. #stoltmamma

Svärmor och Ingemar kom på en fika. 
Jag var på gymmet och körde balans. 
Orkar inte riktigt träna än. Fortfarande förkyld och seg i kropp o knopp. 

Idag har jag jobbat. Sjukgymnastik. 
Varit i simhallen med Emma. Vi åt mellis där 
Sen var det bad för hela slanten. Denna badtokiga tjej! 
Åka rutschkanan och hoppade från trampolinen gjorde hon nog 100ggr. 





Sen var det simskola och då fick hon beröm från simläraren. #stoltmamma

Hon lekte en stund hos sin bästis när vi kom hem. Jag plockade lite här hemma. Vi åt middag. Läste saga innan läggning
Och nu sitter jag och väntar på 100 code. Bra serie!
Och idag ska jag unna mig lite godis. Sjuuuukt sugen. #pms

Köpte två nya kvarg i dag som jag ska testa 


Imorgon är det jobb och gym på schemat. 
Och så fredagsmys, såklart. 
Emmis och jag ska ha tjejkväll. ( Micke jobbar )Hämta pizza och äta gott. Dock inte godis för Emma. Hon kör fortfarande godisfritt och det går super. Hon nämner aldrig ens godis. 

Imorgon kommer min krönika. Den är rätt tung denna gången. Den handlar om självmord. 
Läs!


Pssst...Tog en selfie på busshållplatsen igår. Skulle ha en ny profilbild på fb o insta. Min var så somrig...
Hur som helst, trodde väl aldrig att en så simpel ,enkel, ofixad bild skulle få så mycket beröm som den fick.
Patric skrev ett sms att jag såg ut som 25
#nöjd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar