söndag 13 september 2015

SSS

Super skön söndag

Ja jäklar vilken härlig söndag det har varit. Har hasat runt i mysisar  hela dagen. 

En kompis till Emma kom hit efter frukost.  Ca 9.30
Dom har lekt precis hela dagen nere i källaren. Bara varit uppe för lunch, fika och fruktstund.Jag hade gjort chokladbollar. Dom hade inte ens tid att avbryta sin lek för att hjälpa till med det. Men äta dom funkade hehe
Så från ca 9.30-15 tiden, förutom små pauser, så har dom lekt hela tiden. Dom har verkligen haft superkul. 
Sen hängde Emma med hem till sin kompis en stund. 

Jag har bara tagit det lugnt hela dagen. Patric kom förbi på lite lunch och en kaffe. 
Så mysigt när han kommer hem❤️
Som jag älskar detta barn. Och jag är så stolt över honom. Vet att han kommer bli en fantastisk pappa.

När Micke kom hem från golfen så tog jag en 5 km pw. Har vila från gymmet idag. Och frågan är om jag kan träna imorgon. Börjar bli förkyld. Typiskt. 

Jag har suttit och pärlat lite. Hade en beställning. 
Har lite idéer till nya armband.  Hoppas bara på att få energi till att sitta med det. 
Just nu är jag så "hjärntrött" så jag har så svårt att fokusera och koncentrera mig. 

Nu läser Emma på sin läsläxa. Sen blir det bad och strax efter det sängen. 
För mig blir det grönsaker , dipp och en film. 
Och förmodligen sitta och halvsova ;)

Imorgon lämna Emma i skolan. Ev gym. Sen läkaren. Kolla örat. Balans osv. 

Igår var vi ju och kollade tapeter. Kunde inte enas. Ska kolla på ett annat ställe oxå imorgon. 
Vi var även på Emmas dans. Gick kanon. 
Och så kalas för pappa o Lina. 
Smörgåstårta. Mums. 

Skön lördag med tända ljus , gott att äta och soffhäng. 
La mig 21.30. Som vanligt. 

Emma var så fin på kalaset igår. Som en liten dam. Hon älskar byxorna som är utsvänga ner till. Hon valde som själv på HM. 



Ha en skön kväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar