torsdag 10 september 2015

100 code

Såg ni den nya serien på 5:an idag. Förbannat bra. 

Nu ska jag lägga mig. Knappt att jag kommer orka gå till sängen. Sjukt trött. 

Emma somnade lycklig idag. 
Hon fick ett Nallebud med posten. Från son kompis ( kille? ) Theo. Så himla gulligt. 


Igår fick hon armband och teckning av kompisen Nina. Glad att hon har så fina vänner ❤️

Mycket piggare tjej idag. Dock hes och hostig än. 
Men när hon sa att hon ville "fixa sig" idag. Då förstår man att hon börjar bli pigg hehe

Jag skulle själv vilja ha ett par såna byxor. Som bara är lite utsvängda ner till

Vad har hänt idag annars?
Jobb. Gym. Kaffe i solen. 
McD. Polisen och göra pass till Emma o mig. 
Handlade. Pw. Middag 
Förbannat god middag. Husmanskost. Mmmm...

Läsa för Emma. Kaffe. Fåtöljen. Tv. 

Och nu sängen. 

Natti ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar