söndag 27 mars 2011

Vart tog den här dagen vägen?

Jäklar vad den här dagen har gått undan. Fick lite sovmorgon, ok, inte så lite eg. Klockan 10 gick jag upp. Jag vaknade med täppt näsa, hostig och en hemsk huvudvärk. Men jag masade mig ändå upp. Mr. Håkansson kom på förmiddagen och skulle hjälpa Micke med en sak. ( vi ska installera in en ny luft-vatten-värme pump ) Lille Theo var med så han och Emma var ute i trädgården och lekte. Sara kom oxå förbi så vi satt ute o fikade lite. Mys! Micke och Emma gick en runda och sen så åt vi lunch innan Micke skulle dra o jobba. Emma har sovit i flera timmar idag. Är fortfarande inte på topp lilla tjejen. Jag la mig brevid henne och somnade en stund jag med. Skönt! Nu har jag gått runt här hemma och plockat upp och placerat ut inköpen från Gekås igår. Är sååå nöjd med resan. Många fina fynd och bra inköp. Men varför är man aldrig nöjd? Jag vill dit igen. Helst imorgon ;) Jag ska iaf dit när köket , hallen och Patrics rum i källaren är klart för det finns jättemycket fina inredningsdetaljer, lampor etc som jag vill köpa. Nu har jag tagit en liten data-kaffepaus och blev lite småt förvånad över att klockan redan är 17. Hm...vart tog den här dagen vägen? Jag känner mig trött och småfrusen och när Emma har somnat ikväll ska jag ta ett bad och sen gosa ner mig under filten och kolla tv. Emma får vara hemma från dagis imorgon oxå. Hon har ingen feber men hon är jätteförkyld och hostig. Skönt att få vila upp sig en dag till. Imorgon är Micke ledig så då kan vi umgås lite allihop. Ha en fortsatt trevlig söndag. Imorgon är en ny dag, början på en ny vecka och nya möjligheter! Kärlek och respekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar