söndag 6 mars 2011

Jag skyller på Jägern!

I dag känner jag mig sliten. ( Det är Jägerns fel )Men det är värt det. Jag hade skitkul igår. Sara o jag körde all in. Jäger, öl, vin ... vilken kombo. Inte konstigt att man mår som man gör idag. Men kul var det. En av dom roligaste kvällarna på ett bra tag.
Älskar verkligen hemmakvällar när man umgås och det blir en hel del prat o skratt. Löööve it!

Blev livrädd när jag vaknade i morse och det kändes som att huvudet skulle explodera. Jahopp, nu är den här dagen körd tänkte jag. Men min älskade man serverade mig vatten, panodil och ett glas cola. Det gjorde susen ;)

Solen skiner och det känns som om våren är på väg. Det firar vi med en familjedag. McDonald´s, bio, hem o fika med svärmor, sen blir det film och hämtmat ikväll. Våga vägra laga mat!
Idag kör vi lyx och skiter i hemlagat. Vi spenderar loppispengarna ;)

Ha en bra söndag vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar