söndag 20 mars 2011

Söndag

Relalalalalax-dag. :) Har haft en softisch dag och gjort det som fallit mig in för stunden. Sovmorgon, frukostmys, tittade när min systerson hade innebandymatch, lagat lunch, cykeltur med Emma, fika hos mams o paps. Nu ska jag städa av lite här hemma, umgås med min dotter, sen blir det tv och sängen tidigt.

Igår hade min man skaffat barnvakt och vi for in till Lilla puben och tog en öl. Sen överraskade han mig med en 3-rätters middag på Gröna stugan. Shit vad gott det var. Till förrätt tog jag pilgrimsmusslor och till huvudrätt tog jag grillat lamm. Det var magiskt gott!
Vi avslutade med att ta en öl på Olearey´s och sen taxi hem. En kväll med lyx. Underbart!

På da´n igår umgicks vi med Fam.Hultén. Vi var o tittade på lokalen som dom ska ha sin bröllopsfest i. Sen fick vi lunch hemma hos dom. Nina o jag planerade in en Ullaredstripp nästa helg. I like!

Nu ska jag ta en snabbrunda med dammsugaren. Lite fuskstädning är bättre än inget. ( Jaja mamma, jag vet, det är bättre att man gör det ordentligt på en gång men jag orkar inte det nu... hehe )

Ha en bra söndag!


Känner mig besviken på vissa människor som pratar o lovar en massa men när det väl gäller så är dom inte mycket att ha! Så´na vänner åker ur mitt liv. Bye Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar