onsdag 23 mars 2011

Solen skiner...

...och jag är glad. Det är vår. Wiihooo! Underbart. Sol och ljusare dagar ger så mycket mer energi.
Idag har vi haft en trädgårdsfixardag samt städat på den inglasade altanen. Alla dynor är tvättade ,det är skinande rent och redo att börja användas.
Emma har varit ute o lekt hela dagen. Hon tyckte det var så kul att äntligen få använda sin sandlåda igen.
Nu känner man hur skönt det är med egen trädgård så Emma kan vara ute o leka hur mkt hon vill.
Nu börjar vi få ordning på allt runt köket och jag tror banne mig att allt utom kakel är bestämt. Vet dock inte om vi ska ha kakel eller en glasskiva med tapet bakom??!!
Vi har oxå anlitat en kille som ska sätta upp en vägg och dörr i källaren så att Patric äntligen kan flytta ner.
Nu börjar det hända grejer.
Vet med mig själv bara att jag kommer ha panik när köket är kaos men det tar vi då. Vi får fly hem till mamma emellanåt och svärmor. Eller oxå bjuda in oss till alla våra vänner på middagar :) Det ordnar sig...

Nähe, nu ska jag ta med min trötta lilla gnällfia till lekplatsen en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar