måndag 28 mars 2011

En unge i minuten

Jahopp, då gråter man igen då ja. Det är så rörande att se ett barn födas. Känslorna bara sprudlar i kroppen.
Vilken känsla det är. Obesrivligt lyckorus!

Det är dock inget lyckros i kroppen när man har en dotter som inte vill sova. Gaaah!
Nu ikväll har hon testat gränserna till max. Tvärtemot verkar vara hennes nya motto.
Och nu är det nog 5:e gången jag har varit o lagt tillbaka henne i sängen igen eftersom hon har roat sig med att gå upp hela tiden.Irriterad? Jag? Näähe...tokarg skulle jag vilja säga!

Andas in...andas ut...( kanske funkar med profylaxandning? )

Nu verkar hon dock fatta att jag inte ger mig och förhoppningsvis så ligger hon kvar nu.
Hon har kommit i säng alldeles för sent flera kvällar nu. Men det kan bero på att hon har sovit middag nu varje dag som hon har varit sjuk. Hon kan inte somna i "normal" tid när hon har sovit på dagen.
Hon ska vara hemma från dagis imorgon oxå...hostan o rosslet är inte bra än men sen får det återgå till det normala igen.

Nu thé o macka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar