tisdag 8 mars 2011

Sara Varga

Spring för livet! Jag gillar den låten. Tycker texten är väldigt bra. Tänker på "någon" när jag hör den texten och hoppas att HON springer för livet . Man skadar inte om man älskar. " Det enda du kan göra är att gå"
Ser fram emot att få se Sara och höra låten i Globen på lördag.
Tittar på Sara Varga nu på Livelöpet-Nöjesbladet. Är som en konsert fast på nätet ;)

Ser oxå fram emot att se Pernilla Andersson. Gillade henns låt. "Jag ska aldrig lämna dig, du ska aldrig någonsin se mig gå". Magiskt att få se henne i Globen

The Monkiers låt tyckte jag inte alls om först men jo...nu gillar jag den lite ändå. Hörde honom sjunga låten akustiskt på Mix Megapol och texten är härlig.

Kommer bli sjukt kul att se alla artister i Globen. Linda B lär ju få hela Globen att lyfta med sin schlagerdänga :)
Nicke Borgs låt ger mig ståpäls. Love it!
Jag tror dock att Danny kommer vinna hela skiten. Vad tror ni?

Men vilken härlig dag det är idag. Vårfeeling deluxe!
Efter att ha lämnat Emma på dagis så powerwalkade jag en runda. Se´n köpte jag färska frallor och gick hem och tog en fika på den inglasade altanen. Satt i dörröppningen och lapade sol. Underbart!
Vilken energi man får när solen kommer fram. Tänkte försöka mig på att städa lite. Får dock städa med bara en hand för idag är jag svullen och det värker i min "onda" hand mer än någonsin. Segt! Men imorgon ska jag till läkaren så jag hoppas att dom ordnar upp detta nu snart!
Jag vet att jag förmodligen är överansträngd. Har svårt att låta bli att använda den handen.

Nähe, hög musik på och sen så ska jag försöka göra nå´n nytta här hemma iaf.

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar