tisdag 15 mars 2011

Magiskt gott

Den Karibiska kycklinggrytan var riktigt god. Patric sa att det var det godaste jag hade gjort.
Bra betyg på din gryta Emmy ;)
Snabbt o lätt gick den att göra oxå. Perfekt!

Jag åt för mycket o nu har jag matkoma. Orkar inte röra mig. Åt nog förmycket, iaf om magen får bestämma. Den protesterar kraftigt just nu. Powerwalken fryser inne idag. Det blir soffan resten av kvällen.

Imorgon ska Emma o jag ta bussen till Öland och hälsa på svärmor.
Trevligt!

Nähe, myskläderna på, tända ljus och ner under filten. Nice!

1 kommentar:

  1. Så roligt att du testade och att ni gilladen den :-)
    Milia håller på med precis samma lekar som Emma. Och när jag såg henne i Pippikläderna så tänkte jag: självklart ska Milia ha en Pippiutstyrsel. Idag har vi lyssnat på "Här kommer Pippi Långstrump" minst 20 gånger...

    SvaraRadera