måndag 21 mars 2011

Kvalitetstid med sonen

Det är så mysigt när sonen är hemma. Nu har vi lagat tacos ihop och suttit o ätit o pratat jättelänge.
Jag hoppas vi alltid kommer att ha så bra kontakt som vi har nu.


Jag la Emma för en stund sedan men nyss när jag satt o pratade i telefon med Sara så hörde jag små steg och där stod Emma med mössa o gummistövlar på sig :)
Knasfia.
Nu ligger hon igen iaf och jag ska njuta av lugnet!

Imorgon är det dax att kolla upp bla golv o kakel till köket och så ska jag möta upp Ramona på Ikea för en lunch/fika och lite shopping.

Ha en trevlig kväll mina vänner!

Tack bästa Lotta o Matte för att syrran får sova hos er på lördag när hon är i Sthlm.

1 kommentar:

  1. hahaha ja visst är vi ;);)

    jaa, matte och lotta är bääääst! (ni också malin<3)

    SvaraRadera