onsdag 30 mars 2011

Baconsvålar

Fy faan rent ut sagt vad vidrigt. Hur kan man äta det? Fattar inte varför jag köper det till min man ( förmodligen för att han älskar det och jag vill vara en snäll fru ). Jag lider när han äter det. Vidrigt! Det luktar kattpiss. Och det låter typ som att han tuggar på grisfötter när han äter. Iiiooouuu!

Förutom besöket på ortopeden idag så har det varit en bra dag.
Sta´n o fika med Pillan. Hem o lagade käk. Fam. Hultén på besök. Har haft en trevlig kväll med mycket prat, skratt och barnen har lekt o haft kul.
Jag har powerwalkat en runda och sen har jag haft ryggläge i soffan o glottat på "mina" program.
Ikväll fick pappa MU ta Emmas nattning. Suck! Hon somnade efter många om o men.
Fröken Protest är hennes nya namn.

Hon var så rolig tidigare ikväll. Hon letade efter en leksak men kunde inte hitta den. Jag letade oxå och hittade den. När jag gav den till henne sa hon:
-Tack! Du är bäst!

Hahaha så söt!

Snart dax för sängen.
Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar