tisdag 1 mars 2011

Satkärring

I dag känner jag mig som en riktig satkärring. Har lust att ringa och skälla ut vissa personer och deras beteende som jag stör mig på. Har ett o annat som jag vill säga. Känns som att jag behöver få ur mig massa saker som ligger o gror.
Utbrottet är nära. Gaah! PMS-kossa, Yes I am.
Undra vem jag ska ringa först?

Näe, jag ska inte ta det med nå´n nu. Känner jag likadant när PMSen är över DÅ ska jag ta upp lite saker med en o annan person.
Nu skulle jag behöva ut o gå och rensa tankarna lite men mannen är på jobbet och sonen har inte tid att ha Emma och jag kan inte ta med mig Emma för då somnar hon i vagnen. *suck*

Idag tackade jag JA till att springa Drottning Margaretaloppet...Åh Herre Gud säger jag bara.
Springa? Blir trött bara att tänka på det. Kan t o m känna blodsmak i munnen. Hua!


Idag gav jag en present till en vän, Nina. Ett namnhalsband med hennes barns namn. ( Alexander och Agnes )
Hon ringde nyss och tackade. Hon blev jätteglad. Det värmer mitt hjärta. Tycker om att göra vänner glada.

Undra vad som kan få mig på lite bättre humör? Kaffe och choklad kanske?
Värt ett försök iaf.

PS Om det ringer hos Dig snart så svara inte om du ser att det är jag :) Hehehe

2 kommentarer:

  1. Jag känner mig också lite svettig med tanken på att springa Margaretaloppet. Väldigt snart, känns det som... Men det är bra att ha ett mål. En tjej på jobbet har lurat med oss till Visby för att springa vårruset veckan efter dessutom. Är också 5 km. Så nu är det dags att jobba upp flåset :-)

    SvaraRadera
  2. Japp, nu måste jag få upp flåset :) Jag har iaf börjat med att köpa ett par nya "springskor", har inte invigt dem än bara. Men snart så ;)

    SvaraRadera