fredag 4 mars 2011

Fredag...

...igen! Det är läskigt hur snabbt veckorna går.
Inte undra på att man undrar vart tiden har tagit vägen när man har en son som fyller 17 om några månader. 17!!! Herre Gud! Jag var ju själv nyss 17.

Vad har vi gjort idag då?
Drog iväg och fusksolade imorse. Var sen på lönesamtal. Gick in till stan o mötte Emma o Micke. Vi lunchade/fikade på Baronen. Köpte en ny sittvagn till Emma. Var o handlade. Hem och fixade o packade ihop loppisgrejerna tills imorgon. ( dax att sälja lite på loppis här i Lindsdal/Folketshus )
Nu ikväll har vi haft en soft kväll. Umgåtts o haft det mysigt. Emma fick ta ut sitt täcke och somna i soffan hos oss. Mys! Och så har vi käkat räkmacka o tagit en öl.

Jag kommer hoppa i säng tidigt. Hade svårt att sova inatt. Emma vaknade några ggr o var ledsen, tror hon drömde, och sen hade jag svårt att somna om. Nu skulle jag däremot inte ha några som helst problem att somna.

ÅÅååå, jag måste klippa mig. Ser ut som ett miffo i håret. Vet inte om jag ska göra det innan jag drar till Sthlm på torsdag eller om jag ska klippa mig när jag är där? Dagens I-landsproblem ;)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar