torsdag 31 mars 2011

Mr. Kräk

Den där Mr.Kräk han härjar runt lite här o var nu. Idag när vi kom för att lämna Emma på dagis så stor det en stor skylt: Magsjuka i huset.
Då vände vi i dörren. Emma har ju varit hemma en vecka nu så det kändes onödigt att lämna henne när hon eg inte behöver och riskera magsjukan. Näähe, det vill vi helst slippa. Så vi har haft en mamma-Emma dag med bla lek på lekplats.

Jag har även fixat lite inför Nina o Ch:s bröllop och nu tänkte jag gå ut o gå en långpromenad. Emma lär väl somna i vagnen men efter en bökig natt så behöver hon nog vila lite.
Vi har en "gubbe" som är här ( i källaren ) och installerar en luft*värme*vatten pump eller vad det heter.
Nu hoppas vi på att minska på våra trista höga elräkningar.

Ikväll ska jag till Sara på middag. Mysigt! Älskar att bli bjuden på middag. Det är lyx för mig. Känns som att jag alltid står vid den här förbannade spisen hehehe.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar