tisdag 29 mars 2011

Organisation

Gud vad härligt det är när man städar och får saker och ting riktigt organiserat.
Nu har jag städat vår städskrubb. Organiserat allt i lådor så att man hittar lätt.
Det blev riktigt fint. Hoppas bara vi kan hålla det så nu.

Är kaos i alla lådor o skåp i köket men där är ingen ide att göra iordning nu eftersom vi snart ska ut med allt och in med nytt.
Däremot har vi en garderob i hallen som jag ska ta tag i nå´n dag oxå. Mycket vinter grejer som kan slängas ner i källaren. För nu är väl vintern ändå över?

Idag har varit en lugn och mysig dag. Ska snart hem till mams o paps på en kaffe. Emma ska vara kvar där medan jag o syrran ska iväg och uträtta några ärenden.

Imorgon ska jag till ortopeden. Wish me luck. Hoppas jag får en tid för op snart. Jag orkar verkligen inte gå hemma mer nu. Det är så tråååååååkigt. Och framförallt så är det tråkigt i lönekuvertet.

Är orolig att op ska dra ut på tiden så att jag gå gipsad när Pillan o jag ska till Turkiet. Hm... men äh, det ska inte hindra mig från att åka. Får väl helt enkelt bara skita i att bada ;)

Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar