tisdag 1 mars 2011

Error in my brain

Vaknade 7.30 med sprängande huvudvärk. Samma visa som igår. Gick upp, tog panodil, gav Emma frukost, halvsov på soffan. Micke gick upp, fixade Emma och tog henne till dagis. Jag kröp ner igen och sov till 11. Vaknade tröttare än jag var innan jag la mig och fortfarande med huvudvärk.
Hm...huvudvärken vill inte släppa. Spänningshuvudvärk? Jag känner mig lite spänd och stressad. Orolig över handen och operation, stressad över att inte kunna använda handen som innan, att inte kunna jobba, att inte veta hur länge jag ska vara sjukskriven, stressad och orolig över pengar- hur länge ska jag behöva vänta innan F-kassan betalar ut? Det kan ju ta sin lilla tid.
Jag har inte kontroll över situationen och då blir jag stressad. Jag vill att allt ska vara som vanligt!!!
Jä**la hand. Den knäcker mig. Bättre att hugga av eländet!

Och sen är det mycket med köket o renovering. Mycket som ska planeras och som man ska tänka på. Mitt huvud är överfullt. "Error in my brain"
Och sen har jag dåligt samvete över saker som ska göras men som jag aldrig får gjort. Kort o album som ska fixas och som bara ligger på hög i källaren. Stress!
Vårt "kasta in allt vi inte orkar se" rum i källaren som ska rensas och fixas i ordning så att Patric kan flytta in. Stress!
Min garderob som ska rensas och organiseras. Nu är allt bara inkastat. Stress!
Körkortet. STRESS!

Bläää!

Ingen bra dag. Jag borde krypa ner igen och försöka vakna på rätt sida!
Men det var skönt att få skriva av sig lite. Känns redan bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar