söndag 20 mars 2011

Solsidan

Åh herre gud, idag blev jag stressad av att titta på Solsidan ;) Bröllop! Just precis därför drog vi iväg och gifte oss ensamma på en strand i Thailand.
Hade vi gift oss här hemma kyrkligt så kan jag tänka mig att jag skulle vara stressad och det skulle bli värre kaos än vad dom hade idag. Hua!

Nu så lovar jag att se till att Nina o Christian INTE ska få kaos på sin bröllopsdag utan dom kan luta sig lugnt tillbaka och bara njuta av sin dag. FixarMalla ordnar allt ;)








3 kommentarer:

  1. Om brudparet inte har bestämt bröllopstårta än, så är det bara att höra av sig;)

    mysigt med bröllop.. Mathias o jag sa att när vi firar 10-årig bröllopsdag så ska vi förnya våra löften på stranden på Koh chang:)

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte dom har bestämt bröllopstårta. Jag tipsar om dig Frida :)

    SvaraRadera
  3. Håller med. Det var så skönt att bara åka bort och gifta sig i lugn och ro. Låta några andra fixa allt runt om kring.
    Så fina ni var!

    SvaraRadera