torsdag 17 mars 2011

Cykeltur

Japp nu i em tog vi årets första tur på cykeln. Emma tyckte det var jättekul.
-Cykla snabbare mamma, skrek hon hela tiden. :)

Idag har vi haft en väldigt lugn dag. Pyjamasen på fram till lunch.
Cissi och lille Dennis kom förbi på en spontanfika. Väldigt trevligt!
En fika hos mamma har vi oxå hunnit med.
Syrran berättade att hon söker jobb som barnflicka i Sthlm. Hon vill testa det ett år nu efter att hon har tagit studenten. Gud vad kul. Önskar jag var "ung" igen ;)

För övrigt så har det varit en väldigt lugn dag!
Härligt med slappardagar då man inte har något planerat och gör det som faller en in för stunden.

Usch, just nu känner jag att min blogg inte är så rolig. Jag är inte heller rolig...har inget spec. att skriva om :/
Hela jag är tråååååååkig!

Nu ska jag plugga till körkortet. Fick motivation efter att Cissi hade varit här idag ;)

2 kommentarer:

  1. dom behövde en barnflicka direkt så det gick inte. Det kanske går om familje inte hittar någon annan. Hon skulle höra av sig i helgen för hon skulle prata med andra familjer. får väl hålla tummarna

    SvaraRadera
  2. Jamen gud, det löser sig gumman. Det finns hur många familjer som helst. Jag lovar. Innan sommarens slut så har du nå´t på G...:)

    SvaraRadera