måndag 23 juni 2014

Vädret



Hm...kollar vädret i Vimmerby imorgon. Ja det är ju olika bud kan man ju säga. 

4 olika appar





Märkligt. 
Undra vilken som stämmer?

Vi planerar Astrid Lindgrens värld i morgon. Det behöver inte vara strålande sol , det kommer det förvisso inte bli heller eftersom vi verkar ha kommit in i en ny istid, nån enstaka regnskur kan vara ok, bara det inte ösregnar hela tiden. 

Idag har jag jobbat. Blev lite gungig o illamående. Fick gå hem med cykeln när jag slutade. 
Vågade inte cykla. 

På tal om jobb så fick jag ett fint sms igår av en gammal arbetskamrat som hade satt upp min krönika på jobbet. 
Gulligt. 


 Efter jobbet vilade jag lite. Sen in till stan o lunchade med sonen. 
Fyndade en klänning på rean. Jag blev kär i den. 


Micke hämtade mig i stan. Vidare till maxi .
Emma var med sin farmor en stund och hälsade på en väninna till henne som har hästar. Helt plötsligt är Emma superintresserad av hästar. 

Ikväll sprang jag en runda. Ny bästa tid. Kunde varit bättre om jag inte hade fått stanna o knyta min förbannade sko. Hade svårt att få snabbt tempo igen efter stoppet. 


Jag tog nog i för mycket när jag sprang. Fick ont i ryggen. Börjar bli gammal. 
Men tydligen inte tillräckligt gammal för flirtar. 
En busschaufför flirtade med mig idag. Jag blev nästan generad hahaha

Soffhäng resten av kvällen. Och nu väntar sängen. 

Natti natt ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar