onsdag 4 juni 2014

Monster high

Emma ska på maskerad i helgen och vill vara utklädd som en Montster high docka. 
Eh...hur lätt är det?

Hade inte lust att köpa massa nytt. Så idag testade vi lite grejer och fick ihop en outfit som Emma blev nöjd över iallafall. 
Mina benvärmare på både armar o ben hehe
Man tager vad man haver. 
Försökte måla vampyr tänder. Och så ville jag inte att hon ska ha mascara så jag försökte måla brevid så att det ser ut som fransar ;)





Vi har haft en mysig dag idag. Cyklade hem till mamma o syrran. Fika och spelade spel. 
Vidare till bibblan där vi lånade lite böcker. 
Emma älskar berättelsen om Nelly Rapp. Efter att vi såg teater när vi var på Junibacken. 
Vi lånade även böcker om Gittan. 
Så nu blir det högläsning. Kul. 



Så nu har vi ätit lunch. Läst lite. Testat maskeradkläder. Och nu bara slappar vi och jag ska ta en kaffe. 
Jag ska ut o springa sen. Och ikväll kommer Patric o Tilda. En bra Onsdag trots allt. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar