fredag 27 juni 2014

Prisoners

Vilken bra dag det har varit. En sån där dag när man somnar glad och nöjd. 
Med tanke på att jag senaste tiden känt mig lite låg, och gör fortfarande , så känns det skönt att ha haft en dag som gjort mig glad. 

Vaknade pigg i morse trots att Helena var här igår och vi tog ett o annat glas. 
Många roliga samtal och garv blev det. 
Härligt!

Sara kom och lämnade Theo efter frukost. Vi ville låna honom idag. 
Så Emma , jag och Theo åkte till Länsmuseet och hade ett par roliga timmar där. Ett besök på McD hann vi oxå med innan vi åkte hem för lite lek. 
När vi lämnade Theo så bjöd Sara på fika. 
Sen åkte Emma o jag vidare till Gotte o barnen. Han hade en säng som vi fick till Emma så vi skulle titta på den. 
Vi käkade pizza där och barnen lekte en stund innan vi åkte hem.

Emma cyklade till affären med Tilda medan jag drog ut o sprang. 

Nu ikväll har jag sett en film med ungdomarna. Prisoner hette den. Läskig. Fick panik och tänkte att jag aldrig mer ska släppa ut Emma ensam. 
Inte Patric o Tilda heller hehe

Så mysigt att ha dom hemma. Snällt att dom sover här när mörkrädda Malla är ensam hemma. 
Var ju inbrott på Lassevägen igår. Hua!
Vågar jag sova med fönstret öppet???

Som sagt en fullspäckad men väldigt bra dag. 
Känner mig mörbultad och blir bara mer o mer blå efter fallet. 
Men...somnar ändå med ett leende på läpparna. 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar