söndag 8 juni 2014

Kom och...

...gung gung gunga. Gunga med mig...

Vaknade gungig. Härligt. 

Igår kväll när jag skulle sova blev jag faktiskt lite rädd. 
Började bli blå i andra ögonvrån oxå. 
Och hade ett jäkla tryck i örat och på vänster sida av huvudet. Samt att det kändes som tandläkarbedövning i kinden precis vid örat. Kunde nypa hårt som helst men kände inget. 

Micke ville jag skulle ringa 1177. Men jag
ville bara sova. 

Vaknade som sagt gungig även idag och
det trycker i örat. Obehaglig känsla. 
Känner mig svullen på kinden fast att jag inte är det. 
Läskig känsla. Vad är det som händer?

Nu halvligger jag ute i en av fåtöljerna och dricker kaffe. En kompis till Emma kom precis hit så dom leker 
Jag vilar och njuter av solen. ☀

Emma och jag har ätit frukost ute i dag. Så mysigt. 
Micke är och spelar golf så vi hade tjejmys. 




Snart vankas det maskerad-kalas Emma 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar