söndag 15 juni 2014

Slå mig hårt i ansiktet

Den låten med Thomas Stenström är min nya favorit. Går på repeat här hemma.
"Du får göra vad du vill. Du får göra allt och lite till. Du får göra vad du vill med mig i kväll ..."



Det har varit några dagar med lite gott o blandat. 
Har faktiskt inte orkar skriva. Vet inte vad det är med mig. Tappat gnistan?
Tror jag ska blogga mindre i sommar. 
Och köra fb-fritt. 
Fast på instagram finns jag kvar. 

Nu sitter jag ute i solen och njuter av en islatte. 
Emma har en kompis här. Vi har just ätit lunch ute. 

Hela familjen är lite seg idag. Vi hade gäster till mitt i natta. 
Eliten var här. 
Lika trevligt och roligt som alltid. ❤

På dan igår hängde Emma o jag med svärmor som var här för lite trädgårdsfix.

I fredags var jag hos neurologen. 
Svaga reaktioner på hela vänster sida. 
Falltendenser åt vänster. Och en del annat. 
Blåtiran som uppkom i ögat var ett kärl som  brustit vid ansträngning. 
Känselbortfallet precis vid örat, på kinden , beror troligtvis på all vätska i örat. Det trycker mot nerver. 

Dränering. Laga trumhinna. Och förstöra balansorgan är nu på mitt schema. 
Frågan är, när?
Bara att vänta på att höra av min läkare på öron. Vänta vänta vänta...

För övrigt senaste dagarna har jag jobbat, skrivit krönika. Gjort tipspromenad till midsommar för både stora o små. 
Fixat naglarna. Sprungit. Fikat hos mamma. Lånat kusin Meja en stund. 
Städat och massa andra vardagliga sysslor som liksom hör till. 

Idag ska jag bara njuta av dagen och lugnet. Och solen. ☀
Kanske ut o springa ikväll när alkoholen har gått ur kroppen.

Ha en härlig söndag allesammans. 









Fick otroligt fina blommor av eliten igår 
Tack ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar