tisdag 10 juni 2014

Islatte

Nu sitter jag och njuter i solen med en islatte. Made by me. Utan socker 
Bara mjölk o kaffe. Fick tipset på Manges blogg ,http://www.chunkhunk.blogspot.se/?m=1 , om att frysa ner starkt kaffe som isbitar. 
Så det gjorde jag igår kväll 

Kanske inte som en islatte på Espresso House men god och nyttigare 




Känner mig lite ledsen. 
Vaknade tidigt. Drog till gymmet. 
När jag skulle åka därifrån ramlade jag precis vid bilen. Aj!

Körde snabbt därifrån. Undrar vad busschauffören som stod där tänkte. 
-Jag är ok! sa jag. 

Jag ljög!
 Chockad o skärrad när jag kom hem. Ville inte visa Emma att jag var ledsen. 

Har ganska ont nu. Är skrapad , svullen och lite blå. 
Grät en skvätt när jag hade lämnat Emma på dagis. 
Tycker faktiskt synd om mig själv 
Det sjuka är att jag igår kväll tänkte :
Det var längesedan jag ramlade nu. Och tur att jag inte har ramlat när jag springer 

Ska aldrig mer tänka så...


Skulle städa men vet ni, det skiter jag i. 
Vila , hämta Emma, fixa present, och sen jobba. 
Det blir mitt schema idag ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar