lördag 7 juni 2014

Nationaldagen

Hur firande ni vår nationaldag?

Vi åkte till McD och åt lunch och sen till Hansa, hela familjen, även ungdomarna. 
En trevlig dag. Träffade många känningar. 

På eftermiddagen och kvällen var vi hembjudna till Fam Hultén på tre rätters. Mumsigt värre. Och jag fick knäppa upp shortsen för att jag inte kunde andas. 
Matkoma. 

Jag var tyvärr inte i form. Örat levde ett jävla liv. Jag blir trött och ofokuserad. 
Tur att man är hos vänner där man kan vara sig själv och får sitta o vara trött. 

Vi åkte hem rätt tidigt. Patric hämtade oss. 
Sen stupade jag i säng. 
Har sovit hela natten. Vaknade igen med känslan av att vara svullen på kinden och ingen känsel. Typ som tandläkarbedövning i kinden. Skumt. 

Var iallafall utvilad.  Gutt! Men inte fan hjälpte skönhetssömnen. Ser ut som "kom och hjälp mig och dö" typ. 

Upp och på med löparskorna och så ut på 5 km innan frukost. 
Så nu sitter jag här svettig och dan. Kaffe och frukost intaget. Och nu är det dax för en dusch innan jobbet. 

5 km känns knappt jobbigt längre. Jo...om jag springer slingan på Värsnäs. Testade det och det är inte min grej. 
Vajsing med balansorganet och springa på ojämn mark. Njae...inte helt lätt. 

Sen i onsdags har jag sprungit 1,5 mil och varit på gymmet 2 ggr. 
Känns bra. 
Men att vara snygg i bikinin denna sommaren känns rätt hopplös!
Men helt ärligt. Jag orkar inte bry mig...
Fuck 40-års krisen!!!!


Hoppas ni får en härlig lördag. På vårt schema är det jobb, kalas för Emma och så kommer Gotte med barnen för fika och lek. 




Vår nya matta i hallen. Like it a lot!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar