måndag 9 juni 2014

Hett

I dag har det verkligen varit varmt ute. Hett hett hett.
Men inte klaga. Man bara måste älska sol och värme ☀

Startade dagen med 5km löpning innan frukost. Inte det snabbaste jag har sprungit men jag sprang iallafall..

Frukost ute i solen. 
In till stan. Fixade lite priser till midsommaraftons femkamp. 
Mötte upp Ramona och sen även Helena. Fika i solen på Espresso House. 

Hem
Fick ett spontant besök av Nina o barnen.
Dom hade jordgubbar med sig så vi fikade ute i trädgården. 
Lek o bus för barnen. 
Vattenspridaren fram. Som även Nina hade kul i haha

Lagade middag, pasta Carbonara som vi åt ute. Så skön kväll. 
Läsning för Emma. 
Kaffe o soffhäng. 

Ja, så har min dag varit. 
Nu ska jag ta mitt brusande o susande öra och försöka få lite sömn. 
Är väldigt trött. 


Imorgon blir det en lugn dag hemma innan vi ska in till stan med en annan dagismamma och fixa present till fröknarna. 
Snart slutar Emma på Lindeberga. 
Lindsdalsskolan väntar. 
Blir säkert jättebra. Men oj vad vi kommer sakna Lindeberga och alla underbara fröknar. 

Imorgon kväll väntar jobb igen.

Natti natt ❤








Den här fina cykeln har Emma fått av Tildas söta kusin Ebba. Så himla snällt. Ska fixa en present åt henne som tack. ❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar