lördag 28 juni 2014

Otur

Vet inte riktigt vad jag gör för ont för att ha sån otur hela tiden...
Kände mig inte superpigg när jag vaknade idag. Tryckte i örat och jag mådde illa. 
Blev mer o mer frusen. Började göra ont i örat och i huvudet. 
Tog tempen. 38.3
Feber. Va fan!

Har tagit det väldigt lugnt idag. 
Plockat lite men vila emellanåt. 
Legat i sängen och sett serier på datorn. 
Trist med regn. Men idag har det passat mig perfekt. 
Men måtte både vädret och mitt elände med örat snart vända. 

Nu ikväll kollade vi fotboll. Brasilien-Chile. 
Jag började lipa när Chile förlorade på straffar. Håller eg inte på nåt av lagen. 
Måste vara i klimakteriet. Lipar för allt. 

Tog tempen nu innan jag la mig. Trots panodil, 38.6. 
Och så kom det blod ur örat. Jo men så att e...men vanliga tur helt enkelt. 

Nä men nu släcker jag lampan o sover. 

Natti Natti ❤




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar