tisdag 10 juni 2014

Ont det gör ont

Värker faktiskt en hel del i armen efter fallet idag. 
Konstigt att jag inte slog mig mer med tanke på att jag dök som en säl ner i asfalten. 


I em var Emma o jag på stan. Fixade presenter till hennes fröknar. 
Vi besökte McD. 
Jag drack nåt väldigt gott och onyttigt. 

Lämnade Emma hos mamma och sen drog jag till jobbet. 

Har haft några väldigt bra timmar på jobbet. 
Mycket skratt. Så härligt. 
Kände mig glad och upprymd när jag gick därifrån. 
Och så blev jag glad över att dom ville att jag skulle hoppa in imorgon istället för torsdag för imorgon hade dom en ny som inte var så van och då behövde dom mig. 
Det känns väldigt bra. 

Nu ikväll har jag haft mys och skratt med Emma. Underbara unge ❤






Idag hade alla barnen fått en fin tavla av fröknarna på dagis. 
Och det stod nåt personligt om alla. Så fint av dom ❤

Mitt öra brusar och susar. Irriterande och frustrerande. Tror minsann jag får ringa öron imorgon... Suck. 

Sov gott ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar