onsdag 25 juni 2014

Det tar aldrig slut...

När jag vaknade imorse kände jag mig väldigt trött. 
Det tryckte i örat o huvudet. 

Tog mig upp. Gick ut o hämtade tidningen. På vägen tillbaka ramlade jag och for ner i vår trappa. Vid ytterdörren. 
Satan, rent ut sagt, vad ont det gjorde.
Slog i sidan, höften, skrapade armen, slog i armbågen samt sträckte mig på nåt vis i axeln. 

Gick in o la mig på sängen. Lite skärrad. Och ledsen. Less. Trött på att det aldrig tar slut...
Borde kanske stannat hemma men jag trivs på jobbet så jag gick dit. Tänkte att jag stannar så länge jag orkar. 

Det gick bra att jobba. Trött och i vissa arbetsuppgifter kändes det i armen men det gick ok ändå. 

Men sen jag kom hem har jag bara vilat. 
Softat på altanen...
Emma leker med en kompis. 
Nu ska jag lyfta på baken o göra nån nytta...



Jag är golfänka i flera dagar. Micke är i Sthlm o spelar kändisgolf. 
Lyxlirare. 

Så ikväll ska jag dricka vin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar