onsdag 11 juni 2014

Lagom

Jag har sovit dåligt i flera nätter innan. Det har varit för varmt. Jag har vaknat gungig. Lilla fröken Unger har kommit in till oss och det är i princip omöjligt att sova brevid henne som sparkar o nöter. Och det skulle inte spela nån roll om vi hade en 3 m bred säng för hon är som en magnet och ska ligga tätt, tätt , tätt ( helst på )  intill. 

Men inatt, bara för att klockan var ställd kl 6, ( mitt i natten enligt mig ) så har jag sovit som hur bra som helst. Har inte vaknat en gång. Emma sover än i sin säng. Så när klockan ringde så fattade jag ingenting. Och jag var tvungen att snooza flera gånger. 
Jag har alltså sovit hela natten hur bra som helst ändå är jag tröttare än någonsin och kroppen vill inte alls vakna till liv. Märkligt!
Man måste sova lagom helt enkelt. 
Inte för mycket. Inte för lite. Lagom. 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe. Sen till jobbet .

Ha en bra dag ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar