söndag 8 juni 2014

Pool eller inte pool...

...det är frågan. 

Ska vi köpa en pool till Emma? En sån där större variant i plast med pump och renare o allt vad det är?
Eller ska vi inte?

Jag röstar på inte. 
Man kan och behöver inte ha allt 
Lekstuga o studsmatta får räcka. 
Vattenspridaren funkar bra om hon behöver svalkas :)

Efter att Emma hade varit på maskeradkalas så var vi hemma hos syrran så Emma fick svalka sig i deras pool.

Ikväll har vi grillat. Jag blev så sugen på nypotatis med skal på som tillreds i ugnen. 
Sjukt gott blev det och jag fick matkoma. Som vanligt. 
Tog en pw efter maten. Läste saga för Emma innan hon skulle sova. 
Soffan, knåpa på tipspromenadsfrågor och nu sängen. 
Riktigt trött. 
Har varit sjukt trött hela dagen. 
Nu i em/kväll har jag ändå känt mig hyfsat pigg men det är ändå nåt som inte känns som det ska. 
Trycket i örat är obehagligt. 

Hoppas på att vakna pigg imorgon. Tänkte ut o springa innan frukost. 


Natti natt ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar