tisdag 3 juni 2014

LESS

Jobb. Vila. Modehuset. Handla. Hämta Emma. Mellis framför filmen Frost. Bästa filmen o bästa sällskapet. Ett bad. Ramlade på toan. ( Slog i knät ) Middag. Spelat spel. Och nu blir det snart soffhäng och tv innan det är dax att hoppa i säng. 

Jag är inte alls i form. 
Örat...jag hatar mitt öra. Det kommer att knäcka mig. Känns som om jag har en trasig högtalare i örat. Som knastrar hela tiden. Och när jag själv pratar låter min röst som när man ligger under vatten och hör nån prata. Dovt. Ihåligt på nåt vis. 
Läskigt. 
Känner bortdomningarna i kinden. Från örat en bit in mot kinden. Vad är det som händer?

L E S S

Idag har jag haft jeansen på mig som jag fick av min vän Lotta. Så snygga. Och sköna. 
Jag har verkligen en blandad klädstil :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar