tisdag 31 juli 2012

Christer Sandelin

Avslutade en väldigt bra och trevlig em/kväll med att lyssna på Sandelin på Larmtoget. Han drog alla gamla hits så det var helt ok att titta på.
Men satan vad kallt det var. Är det sommar nu eller har jag missuppfattat allt?
Var tvungen att ta en latté på Ben and Jerrys för att värma mig. Och den lattén får högt betyg. Riktigt god!


Vi har spenderat em/kväll på Ängö med Fam.Alexander.
Väldigt trevligt.
Otroligt fint ute på Stensö.

Nu ska vi krypa upp i soffan och se en film. Jag har redan sett den på bio men har inget emot att se den igen, New years eve.
( Sara, dax för bio snart va? )
















































































































Imorgon är det upp innan tuppen och iväg på ett träningspass. Pjuuh! Trött bara jag tänker på det...
Nu filmtajm!


Psst. Otroligt kul för Sara A som tog silver i fälttävlan idag.
Jag är eg helt ointresserad av allt som har med hästar att göra. Jag är ju rädd för dom hehe men det var väldigt spännande idag och extra roligt att tjejen är ifrån Kalmar.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar