söndag 29 juli 2012

För mycket sömn

Vi la oss ju ganska tidigt igår. Fattar inte varför jag är så trött idag. Måste fått för mycket sömn. Om man nu kan få det ;)

Jag ska snart dra och hämta sonen vid stationen när han kommer inrullandes med tåget från Emmaboda.
Skönt att få hem honom.
Ser fram emot att få höra "galna" festivalhändelser :)


Ja, söndag idag då ja...Söndag är väl en vilodag?
Bra, för det är precis vad det blir här hemma.
Min hand är inte lika svullen idag. Kanske håller på att vända? Hoppas...

Gör det fortfarande ont i fingret imorgon så får jag väl ringa ortopeden. Kan ju ha med knölarna (Dupuytrens kontraktur) att göra.
Jag måste dock ha använd armen helt fel igår när jag hade ont för jag tycker det gör ont längre upp i armen nu.

Det känns lite B för det ställer till det lite med mitt inplanerade Indoorpass idag...
Men jag räknar med att kunna bränna lite kalorier i em iaf.


Ha en skön söndag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar