torsdag 5 juli 2012

Madonna

Ja vad ska man säga?! Vet inte riktigt vad jag tycker om konserten igår. Varken bra eller anus egentligen.
Det var en skön kväll, trevligt sällskap, en grym Dj som förband men...ett stort MEN, Madonna dök aldrig upp...iallafall kändes det så.Hon var kraftigt försenad och allt väntande utan information hade gjort att man var mer irriterad än sugen på att se henne. Det var grymt intro när showen väl började men hon spelade många låtar jag aldrig hade hört och vissa stunder gäspade jag mer än diggade med men...ännu ett stort MEN hon är en stjärna, det är hon. Hon är grym på att dansa och hon hade stundtals en fantastisk show och när hon sjöng vissa gamla godingar så var det gåshud och hög puls.

När jag satt på konserten igår så tänkte jag först bara ge 2 av 5 getingar men efter att ha tänkt igenom helheten och framförallt dom två sista låtarna så stiger det ändå till 3 av 5 men...åter igen ett stort MEN, jag kommer aldrig mer gå på Madonna.
En låt värd att lyssna på är Turn up the radio. Jag hade aldrig hört den innan men den får högt betyg!

Summan av dag kväll och natt i Göteborg får dock 5 av 5 möjliga poäng.
Vi hade väldigt roligt med gamla och nyfunna vänner. Enormt härligt gäng.
Göteborg är en fantastisk sommarstad med många mysiga ställen.

Och det bästa av allt...vi är inte bakis idag. Faktum är att vi just nu njuter av en kall öl i solen. Inga konstigheter!


































































- Posted using BlogPress from my iPhonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar