lördag 28 juli 2012

Renbäddat

Har bäddat rent i sängen. Underbart att krypa ner under fluffiga täcket och doften av rent.
Men så lagom roligt att jag fick stimma runt och jaga en geting i sovrummet.
Den attackerade mig när jag låg i sängen!!!
Men det var sista attacken han gjorde för nu ligger han krossad under Mia Skäringer bok, Avig Maria.
Så kan det gå...

Har kollat på OS-invigningen nu men såg tyvärr inte vår vän Micke.
Vilken upplevelse han just nu varit med om.
Han har varit i London 2 veckor och ska vara kvar hela OS. Coolt!

På tal om nåt annat så har jag förbannat ont i mitt pekfinger. Kan knappt röra det.
Började göra lite ont igår och nu ikväll har det bara gjort ondare och ondare.
Tror det har nåt samband med dom konstiga knölarna i handflatan.
Men det går nog över snart...

Nu måste jag ha lite skönhetssömn. Natti!







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar