måndag 16 juli 2012

Man mår som man förtjänar ...

...sägs det. Men jag kan idag inte hålla med om detta. Jag tycker det är förjäkligt att man ska straffas "dagen efter". Jag hade en fantastisk dag och kväll igår. Mådde så bra och var pigg och glad men så vaknar man idag och mår sämre än sämst. Kraftig huvudvärk och illamående utan dess like. Missade hotellfrukosten pga detta. Fan oxå!
Som tur är repade jag mig ganska snabbt ... ;)

Hur som helst så var gårdagen iallafall grym.
Bästa födelsedagen på länge.
Mysig lunch i Borgholm, afterbeach på Strand, picknick i solen utanför slottsruinen, Winnerbäckkonsert och så tillbaka till Strand för lite partaj.

Fy sablar vad folk det var på Strand. Knökfullt!
Det känns att man börjar bli "gammal" när man tycker det är jobbigt med mycket folk, hög ljudnivå, skränande musik och istället längtar man efter sängen. Tantvarning på den va? ;)

Och Winnerbäck...denna Winnerbäck. Man kan ju inte annat än älska honom. Konserten igår får högsta betyg och mer där till. MVG +++
Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel var oxå där och även dom verkade gilla konserten. Dom diggade med för fullt. :)
Det är mysfaktor deluxe med konsert i slottsruinen.

Har även firat mig nu i eftermiddag med ett litet kalas här hemma.
Lillkusinen Meja ska sova över här för första gången inatt. Dom har haft så kul nu i em/kväll och jag tror dom tycker det är väldigt spännande att få "sova över" ;)

Jag är trött som en gnu och ska snart krypa ner.
Min kropp är i ett stort behov av skönhetssömn. Jag känner mig enormt sliten. Kan det bero på att jag blivit ett år äldre? ;)
















































































































Tack för alla gratulationer jag har fått och tack alla ni som uppvaktat mig. Ett stor tack Fam Hultén och min man för en fantastisk dag och kväll igår.

Kärlek till er alla!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar