tisdag 17 juli 2012

Solen skiner




Ja helt sjukt men efter den dagliga dosen med regnskurar så skiner nu solen.
Härligt!

Har varit inne och lunchat/fikat/babblat med min vän Ingela. Alltid lika trevligt.
Ingela är den vän som hängt i längst tror jag. Hon känner mig nog nästan bättre än jag själv gör hehe.
Hon är rak och ärlig, det gillar jag :)
Undra bara hur hon har stått ut med mig alla dessa år???
Det är inte många som gör det men tack och lov så finns det några iaf ;)

Idag händer inte så mycket. Jag borde städa, fixa och plocka för vi får gäster på torsdag som ska sova här i några nätter.
Men jag orkar inte göra nånting. Jag har ingen lust!!!

Jag har en "fundera på livet och framtiden"-dag!
Winnerbäck i lurarna, kaffe och sol...kanske kan det ge mig lite styrka?!

Kram på er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. I will always <3 you..... du är o förblir min bästaste vän... hehe trots dina knasiga o pmsiga sidor ..:)
    heter d inte i nöd o lust haha
    på gott o ont...
    i vått o torrt... mest vått nu förtiden tycker jag..:)
    kram

    SvaraRadera