onsdag 11 juli 2012

Berg-och dalbana

Älskar att sitta på vår inglasade altan, tända ljus, en gosig filt, tystnaden, lugnet...




Tankar om mig själv...
Glad, ledsen, arg, psykbryt, glad igen, upprörd, hysteriskt glad, lycklig, olycklig , skrattar-gråter, gråter-skrattar, trött,rastlös, överenergisk, energilös,målmedveten, ofokuserad,pigg, alert,disträ,harmonisk, stressad...KAOS!

Herre Gud, vad är det för fel på mig?
Varför kan jag inte bara vara...normal?
PMSdax igen och det gör ju inte saken bättre. Det blir liksom dubbelt kaos av allt då. Ja jisses!

Just det, kom precis i detta NU på att det hänger en boxboll i källaren, kanske borde slå på den istället för att slita mig själv i håret??!!

Ja jag säger då det. Jag är som jag är, när jag inte blev som jag skulle.
Tur att det värsta är över om ett par dagar.
Förhoppningsvis har jag nåt hår kvar då ;)

Jag är en otrolig rörig individ.
Det går upp och ner hela tiden. Jag är som en åkattraktion. Läskig, spännande, skrämmande, härlig och rolig.
Om man åker med på min resa så antingen älskar man mig och vill åka igen eller så avskyr man mig, undviker mig totalt, eller kanske rent av kräks på mig!!!
Förhoppningsvis är det mesta dels ett nöje att "åka" med mig ;)


//Det är inte så farligt som det låter...det är värre!!! ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar