söndag 22 juli 2012

Sol

Sol, sol , sol...vaknade och fick se solen och en klarblå himmel. Trodde först att jag drömde, men det är sant!
Tänk vad lycklig man kan bli för lite sol ;)
Givetvis så avnjöt vi frukosten ute. Härligt!

Sitter nu på en filt i trädgården och dricker en islatte med min man. Har bikinin på, känns helt sjukt ,den har inte varit på
många ggr den här sommaren.

Min syrra smsade i morse och bad att få låna Emma så nu är dom iväg på lite roligheter.

Vi ska verkligen göra ingenting idag.
Kanske tar jag mig till gymmet för ett indoorpass men annars blir det en lugn dag och kväll.
Familjemys!



















Igår kväll hade jag en trevlig stund med Sara och Cina på Krögers.
Det var en lugn och städad kväll. Mysigt att bara få sitta och babbla av sig lite :)




Nu ska jag fortsätta suga i mig energi av solen...

Ha en härlig dag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar