torsdag 5 juli 2012

Bye Bye Göteborg

Sitter på tåget och väntar på att det ska börja rulla. Nu lämnar vi Gbg för den här gången.

Vi har haft en mysig dag på stan. Lunch på Avenyn och så fika och en öl på ett mysigt ställe som heter Grinden. Vi låg i solstolar och hade det riktigt skönt.

Försökte mig på shopping men hittade inte det jag sökte. Det blev en skjorta till min man iaf och ett armband från en gatusäljare till mig.
Provade ett par orangea byxor, trodde aldrig jag skulle ta på mig det men dom var skitsnygga. Men...tror ni att det fanns min storlek? Näpp.
Dom jag provade satt liiiite tight. Fick pressa in rumpa och mage så allt trycktes upp och pressades ut så jag hade en gigantiskt bilring. Det var inte ok! Dom åkte av snabbt!









Nu längtar vi sjukt mycket efter vår lilla älskling.
Vi ses imorgon lilla Emmis <3




Saknar givetvis min son oxå. Han är ju mammas lille älskling han med ;)

Känner att det inte kommer bli några problem att sova på tåget.
Har ju inte blivit mycket sömn inatt precis. Tror jag ska blunda lite nu...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar