söndag 8 juli 2012

Fruktsallad




Kvällsmaten ikväll blev fruktsallad. Banan, päron, melon och jordgubbar. Inte helt fel.
Soffhäng och film med mannen är inte fel det heller :)

Känner mig lite låg. Ledsen och orolig över begravningen imorgon. Många tårar kommer fällas...
Kommer nog ha svårt att sova inatt.
Har haft svårt att sova i flera dagar nu, det brukar bli så när jag är orolig eller stressad över något.

Tror jag ska dra till gymmet imorgon bitti och springa av mig lite oro och negativa tankar.

Inte så kul att börja veckan med en begravning men resten av veckan tror jag kommer bli bra.
Har en del inplanterat. En tripp till Öland, en träff med tjejerna som Sara har styrt upp, en träff med Emmas dagiskompis Ebba och hennes mamma Helena, stan och marknad, Borgholm och Victoriadagen, Borgholm och se Winnerbäck, samt en övernattning på Strand och...så fyller jag år. :)


Efter regn kommer solsken...







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar