lördag 7 juli 2012

Räkmacka

Nu har jag precis avnjutit en räkmacka.


Om det var gott?
Näää hu nä, inte alls! Dumma frågor får dumma svar ;)

Emma sitter och myser i sin stol och vi "gamlingar" ligger och päser i soffan.



Vi väntar på att sommarkrysset ska börja. Precis som dom flesta andra gör en lördag i Sverige. Speciellt när vädret är som det är.

Men imorgon blir det ju sol, eller hur?! För imorgon är vi sugna på en tripp till stranden.

Blir en soft dag imorgon oxå. Skönt att vila upp sig lite.
Nästa vecka är det lite aktiviteter på schemat igen.
Börjar nästa vecka med att gå på begravning...det känns sådär :(
Känner mig faktiskt lite nedstämd och ledsen.

Och så fick jag veta igår att min biologiska pappa ligger på sjukhuset. Han har fått en hjärnblödning.
Har inte så mycket kontakt med honom men det känns ändå ledsamt och trist.

Ska gosa med min familj nu. Jag behöver lite kärlek...




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar